דבר היו"ר 29.03.2020

האיגוד הנוירולוגי בתקופת התפרצות נגיף הקורונה

דבר יו"ר האיגוד, פרופ' דוד טנה

חברים יקרים,

תקופה מאתגרת עוברת על כולנו. אני מבקש לעדכן אותם במספר עניינים רלוונטיים.

הואיל ועולות שאלות ומצוקות רבות בקרב חולים עם תחלואה נוירולוגית בתקופת התפרצות נגיף הקורונה השקנו סדרה של מפגשים מקוונים לחולים ובני משפחותיהם עם נוירולוגים מובילים בכל תחום ובשיתוף החברות המקצועיות ועמותות החולים הרלוונטיות. התקיים כבר מפגש zoom ראשון בתחום מחלת הפרקינסון והפרעות תנועה ומתוכננות נוספות בתחומים השונים.

אנחנו ממפים את החסמים בטיפול הרפואי בחולים עם תחלואה נוירולוגית אקוטית וכרונית בימים אילו בכדי לנסות ולמצוא פתרונות בתאום עם משרד הבריאות. אני מזמין כל אחד ואחת מכם לפנות אלי, גם באופן פרטי, בכל שאלה, הצעה או רעיון לפעולות האיגוד בעת הזו.

בימים אילו של סדרי עבודה מיוחדים ואי אפשרות לקיים פגישות מחלקתיות אנו מתחילים בפגישות webinar שבועיות בתחומי הנוירולוגיה השונים. המפגשים מיועדים למתמחים, מומחים בבתי החולים ובקהילה וצוותים רפואיים בתחום הנוירולוגיה. מפגש ראשון בתחום שבץ מוח בשיתוף חי"ש בנושא אשר רלוונטי מאוד גם לימים אילו - אנא הירשמו והצטרפו ל-webinar.

אני מאחל לכולנו שהתקופה הקשה הזאת תסתיים במהרה, הרבה בריאות לכם ולמשפחות שלכם.

בברכה,
פרופ' דוד טנה
יו"ר האיגוד הנוירולוגי בישראל

נושאים קשורים:  דבר היו"ר
תגובות
 
האחריות הבלעדית לתוכנן של תגובות שיפורסמו על ידי משתמשי האתר, תחול על המפרסם ועליו בלבד. על המגיבים להימנע מלכלול בתגובות תוכן פוגעני או כל תוכן אחר, שיש בו משום פגיעה או הפרת זכויות של גורם כלשהו